TV, Serier och Filmer

Guy Code-stuff

Förra helgen råkade jag se ett avsnitt av Guy Code på MTV. Jag vet att många kommer idiotförklara mig om jag säger att jag gillar det, men det var fan humor alltså. Nu har jag tittat på några fler avsnitt här vid datorn, och jag har helt klart fått mig ett gäng skratt. Killarna har humor, och man måste inte ta allt så himla allvarligt jämt.

Några klipp får ni här, dålig kvalitet dock. Rekommenderar serien iaf! Om man inte är en sån som jagar upp sig över ”mansgrisar” och så förstås. Då ska man nog kanske hålla sig borta.

Det är för övrigt sjukt klent med Guy Code-klipp på YT. Ovanligt. Aja.

Säg mig vad du tänker om detta

