Okej, lite mer dans bara

Man kan ju säga så här, de av er som faktiskt följer SYTYCD på svensk tv och vill behålla någon slags spänning i vad som kommer i programmen, ni kanske inte ska kolla. Men jag tänker inte slå er på fingrarna om ni inte kan hålla er heller, för det här är ju SÅ JÄKLA BRA!

Första klippet är den enda nykoreograferade dansen i finalprogrammet, övriga är ”favoriter från förr”. Och i den här dansen så är dessutom koreografen själv med och dansar, vilket jag tycker är skithäftigt!

Det här andra klippet är en slags tillbakablick, de gick igenom top fem minnesvärda auditions och den här gruppen (minus den lille guldklädda mannen som varit med tidigare) var alltså den mest minnesvärda.

Sedan har vi det sista numret; det är säsongens ”Top 10” tillsammans med gamla ”Allstars”. Jag vet att jag sagt det förut, men SÅ. JÄVLA. BRA! Jag dog lite när jag såg det här. Sjuuuukt bra!

Sist men inte minst vill jag säga att jag tycker att rätt kille vann, jag har haft honom som favorit hela säsongen. Däremot kände jag att jag brydde mig lite mindre om vem av tjejerna som vann, eftersom min favorit redan åkt ut.

Säg mig vad du tänker om detta

