Djuren i mitt liv

Ovant att vara hundlös

Lillebror är fortfarande kvar hos kära moster Lena. Det är sjukt ovant att vara hemma och inte ha hund här. Tidigare när jag varit hundlös så har jag ju varit borta och någon enstaka gång tror jag han varit borta nån stund om jag haft besök. Men såvitt jag kan komma ihåg så har jag inte varit ensam hemma och hundlös sedan Lillebror flyttade in hos mig. Imorn kommer han hem iaf, imorn-eftermiddag.

Imorn på dagen ska jag nämligen åka lastbil! :D Det var evigheter sedan jag åkte lastbil senast, det har liksom inte riktigt funnits möjlighet nu sedan jag skaffade vovve. Det känns förstås skittråkigt, samtidigt som jag ju inte ångrar att Lillebror flyttade hit.

Så, trots att det nu innebär uppstigning kring 4-snåret imornbitti så ser jag fram emot dagen. Yay!

Men ja. Kanske dags att sova snart då…!

Säg mig vad du tänker om detta

