Varför sover jag inte?

Man kan säga så här. Igår låg jag i sängen större delen av dagen av olika anledningar. Men jag vaknade vid 10, sov kanske ytterligare två timmar vid 12-snåret. Halvdålig dag. Men sedan var jag vaken. Jag somnade vid 2-tiden på natten, och klev upp klockan fyra. Sedan dess har jag nu sovit ungefär fem minuter, medan finevän pratade i telefon. Så, sedan 14-tiden igår kan man säga, så har jag alltså sovit ungefär två timmar. Därför kan man ju starkt fundera över varför jag inte sover just nu.

Bästa svaret jag kan ge är att jag fastnade med att gå igenom bilderna från dagen. Jag hade ju med mig kameran idag, det kändes lite sådär självklart. Så det blev en hel del fotande i farten kan man säga! Och ja, jag erkänner glatt och villigt att MÅNGA bilder blev skit, men jag blev ändå förvånad över hur många bilder som faktiskt blev helt okej. Sedan fotade jag ju även när vi stod stilla, och de bilderna är jag skapligt nöjd med.

Hur som helst så har det varit en kanonbra dag, det var evigheter sedan sist så detta var klart uppskattat. Av mig iaf, haha. Men tror nog att finevän överlevde han med. Hoppas jag!

Nu ska jag ge sängen ett försök. Det är nog inte helt otänkbart att jag får sällskap av tre fyrbenta ohyringar, men det gör mig ingenting. Har för övrigt en stark känsla som säger att jag kommer slockna så fort huvudet träffar kudden. Jag hoppas det iaf. Klockan 11 imorn har jag tvätttid, så vi får väl se hur optimistiskt det är att tro att jag ska orka använda den

But for now; Goodnight!

Säg mig vad du tänker om detta

