Dagbok

Time for bed

Dags att avsluta den här dagen. Tror inte det kommer bli något större problem att somna även fast jag sov ett par timmar mitt på dagen idag. Däremot kan man ju undra hur atarax-bakis jag kommer vara imorgon, men det är ett senare problem.

Imorn ska jag iaf åka iväg över dagen och leka städerska, så då har jag något att roa mig med iaf. På torsdag har jag veckoträff på affektiva och strax därefter, alltså också på torsdag, så har jag fått tid för att träffa AMS och FK. Så vem vet, med lite flyt kanske jag kan börja arbetsträna nästa vecka? Hold the tumme for me.

Så, nu säger jag och de fyrbenta godnatt.

Auf wiederhören.

Säg mig vad du tänker om detta

