Hälsan · Yrkeslivet

Ett steg närmare rätt

Nu har jag varit på möte på Arbetsförmedlingen. Måste erkänna att det kändes rätt meningslöst för jag blev inte något klokare på framtiden ändå. Det var i princip bara en inskrivning på arbetsförmedlingen (fast inte som arbetssökande) och att kvinnan från FK informerade kvinnan på AMS om min situation, behandlingen och varför jag skulle arbetsträna. Typ.

Men nästa torsdag ska jag dit igen. Då är det en annan person från FK som ska vara med på mötet men samma person från AMS, och jag hoppas väl att det efter det kan bli dags för arbetsträning. Himla pappersvänderier alltså.

Säg mig vad du tänker om detta

