Ja men det där gick ju skit

Åh, jag är så tråkigt negativ känner jag. Orkar inte, vill vara pigg nöjd och glad. Istället är jag trött, tjurig och missnöjd. Och på dåligt humör.

Har iaf varit på hundutställning idag. Massa fina hundar, men fotograferandet gick ju käpprätt åt fanders. Det här med inomhusfotografering gör mig på dåligt humör. Det är väl bara att inse att vintern kommer bestå till största del av skitbilder. Upplyftande tanke, eller hur? Jo, man kan ju fota utomhus, men faktum är att det är fler inomhusevent än utomhusevent på vinterhalvåret.

Fastnade iaf vid ringen där Grand Danois visades. Vilka läckra hundar det är. Så ja, det var väl mest där jag var idag. Kollade lite på Berner Sennen med (fast i det hörnet var det omöjligt mörkt) och Dalmatiner med, och jag känner väl spontant att jag vill ha massor med hundar. Fast inga sånna hundar som man går omkring och bär på i små väskor. Nej, inte min grej.

Aja. Det kommer väl kanske några skitbilder senare. Om jag orkar ta mig igenom eländet en gång till. Nu ska jag ägna mig åt hockey ett tag istället. Heja heja.

Säg mig vad du tänker om detta

