Allmänt

Det är nåt jag har glömt

Alltså den där känslan. När det känns som att det är något man har glömt, men man kan för sitt liv inte komma på vad det är för något. Saken är ju att det inte ens behöver vara vara något man har glömt, det kanske bara är ren inbillning! Men hur ska man veta?!

Goood, så freakin’ frustrating.

Dagen har varit slapp iaf. Jag har varit på Bildetaljer och beställt skärmkanter och en motorvärmarkabel till bilen, och imorn ska den lämnas iväg till pappas kusin som ska fixa rosten på den. Måste ju erkänna att jag är galet förtjust i min kära turbo-taxi. Tänk så fin den kommer bli när rosten är väck, och den är nytvättad och fräsch?! Awesome.

Säg mig vad du tänker om detta

