Oroa dig inte, det händer alla!

Jag har hört det beskrivas. Jag har hört andra som upplevt samma sak. Men jag trodde väl aldrig att det skulle hända mig. Jag menar, men håller på, dagarna i ända med samma sak, och sedan helt plötsligt så funkar det inte?

Ja alltså, när man har som mest trafik på bloggen, då har man ingenting att skriva om. Är inte det ironi så säg?

Gårdagen var rätt händelselös. Affektiva på förmiddagen, ”smälta upplevelsen” därefter, och på kvällen blev det en sväng till Biteline för att kolla på hockeyn. Lite ovant att kolla på hockey helt och hållet utan ljud, men vi fick ju se matchen iaf. Det är ju bättre än ingenting. Dessutom kan det ju sällan gå fel när man får äta tacobuffé. Yummie!

Idag är det fiske på schemat. Jag tar väl med mig kameran och hunden så får vi se om det blir nåt roligt av det hela. Det verkar ju åtminstone vara skapligt väder, klar fördel.

Nu har jag inget mer att säga för tillfället.

Eller jo, en sak till!

STORT TACK till alla som kommenterat mitt inlägg ”En snedvriden jämförelse mellan fotboll och ridsport”, både här och hos Ponnysanning. Jättekul med all positiv feedback – både på inlägget i sig men även på mig som skribent. Motiverande till tusen! Så tack och tack och åter tack :)

Säg mig vad du tänker om detta

