Fototriss del 194: Ett motiv – på tre sätt

.

Jag hittade en fotoutmaning som kallas för Fototriss. Varje vecka ges ett tema och så får man fota och blogga utefter det. Den här veckan var temat ”Ett motiv – på tre sätt” och eftersom man tillåts plocka bilder ur arkivet så valde jag att plocka fram tre lastbilsbilder från när jag var ute och åkte lastbil med finevän för knappt en månad sedan. En dimmig och disig dag, men ändå!

Det verkar vara en kul grej, det här Fototriss, så jag ska fortsätta bevaka och se om man kan vara med fler veckor.

För att se fler bidrag från de som deltagit i Fototriss den här veckan, klicka på loggan här nedanför.

9 thoughts on “Fototriss del 194: Ett motiv – på tre sätt

  1. Välkommen.
    Det är riktigt kul att vara med här. Om du kommenterar andras trissar, så får du fler kommentarer på din egen triss. Och så blir det ännu roligare att ta egna bilder.
    Du har en fin triss. Den första bilden gillar jag bäst.

Säg mig vad du tänker om detta

