Dagbok

Welcome werewolfs!

Eller ja, alltså…

Emmo kommer hit om en stund, och då kör vi film nummer två i Twilight-serien. Och det är ju i den här filmen som varulvarna presenteras lite mer ingående, så då kommer Lillebror känna sig som en i gruppen. Kul för honom liksom.

Det ser ut ungefär som femte världskriget här hemma men jag orkar inte göra någon större ansträngning för att åtgärda det just nu heller känner jag.  Jag är lat minsann. Dessutom kliar halsen, och det gillar jag INTE. Men men. Bara att försöka mota Olle i grind, eller vad heter det?

Ja jag skulle ju städa bilen idag med. Det gick… sådär. Jag tog in en hel del grejer därifrån iaf, men the downside är ju att nu är alla grejerna i min redan trånga hall istället. Bra Näsberg, bra. Räknar iaf med att fortsätta städningen på riktigt på eller efter fredag, när man hunnit få några pengar så att den går att flytta på också. Brist på bränsle tar mig inte till nåt ställe med dammsugare, till exempel.

Svammel. Som vanligt. Men jag återkommer.

Säg mig vad du tänker om detta

