Dagbok

Jag och mina ljus

Det klagas till höger och vänster om att hösten är här. Eller att vintern är på väg, eller redan här. Och ja, det helt betydligt mörkare ute nu än vad det varit tidigare, men så fungerar det här på Tellus. Det finns dock en klar fördel med mörka kvällar och det är att det blir så enormt mkt mer tacksamt att tända ljus. Jag älskar mina ljus, och mina ljuslyktor. Partylight ♥

Det ska nog bli dags för ett ljusparty snart känner jag. Det var länge sedan sist, och det är alltid trevligt att få hem lite folk och ha ljusvisning. Jag gillar.

Ikväll eldas Vita snöbär. Min näsa lever det ljuva livet kan man säga.

Säg mig vad du tänker om detta

