Allmänt

Jag tyckte åtminstone att det var roligt…!

Satt och kikade lite på sportnotiserna på SVT’s text”tv” igårkväll. (Känns väldigt fel att kalla det text-tv när man kollar i mobilen. Heter det kanske bara SVT Text eller ngt sånt då? Tål att tänkas på). Hittade notisen nedan:

Vissa saker är roliga bara för att de är skapligt osannolika eller så, och jag antar att det här kanske är en sån sak. HV71’s A-lag och Eva Dahlgrens turnébuss liksom – did you see that one coming? Jag gjorde det då minsann inte! Men roligt var det iaf!

One thought on “Jag tyckte åtminstone att det var roligt…!

Säg mig vad du tänker om detta

