Nu är jag här igen

Det här med Fototriss är ju makalöst kul. 29 kommentarer har jag fått på mitt inlägg på det här temat. Helt fantastiskt! Jag har ALDRIG fått så många kommentarer på något, någonsin. Sedan att det ibland känns lite som en ”klappa varandra på ryggen”-klubb struntar jag fullkomligt i. Ja, det kunde vara kul med lite konstruktiv kritik också men samtidigt tänker inte jag klaga på de som berömmer mina bilder!

Och apropå bilder.

Idag har jag varit ute i Attmar och fotat fina kusin Clara. I shit you not, så sjukt fin tjej det där! Och så himla smidig att fota! Hade världens finaste leende fastklistrat i ansiktet under hela ”passet” (som kanske var knappt 40 minuter, om ens det), vädret var kanon och det kändes bara såååå jäkla kul!

Hur fin är hon inte?!

Jag kommer väl troligtvis lägga ut lite fler bilder här på bloggen imorn, jag orkar inte riktigt nu. Har suttit och pillat med dagens bilder några timmar och sedan suttit och spanat igenom massa andras fototriss-bidrag, så jag tror bestämt jag fyllt datakvoten för ikväll.

Imorn blir för övrigt en spännande dag. Tror jag. Någon som vet varför…? Det är ingen hemlighet, men jag berättar imorn för att ha något att skriva då med ;)

Godnatt!

One thought on “Nu är jag här igen

  1. Just fototrissen är speciell – många är duktiga på att kommentera hos varandra. I vissa andra fototeman så är det oftast de man ”känner” sedan tidigare som kommenterar….andra är bara tyst! Förstår inte riktigt varför det är så….

Säg mig vad du tänker om detta

