Yrkeslivet

Kan ni gissa vad jag ska göra nu?!

Ni behöver inte gissa faktiskt. Jag ska inte göra ett jävla skit visade det sig.

Åhhh så irriterande!

Så här var det. Tanken var att jag idag skulle ha ett möte med FK, AF och Gittan som är ridskolechef på Färsta. Men lite flyt hade jag kunnat börja arbetsträna redan på onsdag. Men gissa hur mycket flyt jag har? INGEN-JÄVLA-TING! Min nya kontaktperson på FK ringde strax efter 8 imorse och meddelade att AF-kontaktpersonen är hemma och vabbar den här veckan.

Lagen om alltings jävlighet. Så nu får vi se när nästa möte blir, förhoppningsvis i början på nästa vecka. Det är väl bara att vänta och se…

SUCK!

3 thoughts on “Kan ni gissa vad jag ska göra nu?!

  1. Börjar tycka att det låter rent förskräckligt att det alltid är dig det ska gå ut över när någon av ”myndighetspersonerna” får förhinder…

    1. Ja det är oerhört tröttsamt… Jag menar, visst, förra gången var hon hemma pga influensa eller lunginflammation eller ngt, och den här gången vab, det är inte så mkt att göra åt… men man tycker ju att det borde kunna gå att lösas med att ngn annan tar det istället då.. Eller nånting.
      Känns ju dumt mot Färsta att jag ”bokade” arbetsträningsplats redan i april, och inte ens börjat än! Helt sjukt.

Säg mig vad du tänker om detta

