Allmänt

Lite kul var det ju faktiskt

Jag kan ju snöa in på datum. Jag har oftast koll på födelsedagar och diverse årsdagar av olika slag. Den här gången hade jag inte koll, det ska jag villigt erkänna, men jag tycker ändå det var ett lite roligt ”sammanträffande”.

Satt precis och kikade runt på Dayviews. Upptäckte att den jag blev med Volvo den 21 oktober 2008. Det var inte min första bil, men det var min första volvo. Det var Edit. Den gamla 240:n årsgång 1985. Min gamla skruttibangbang som tog mig mellan hem och stall och sundsvall och jobb i lite drygt 2,5 års tid, kanske till och med lite längre.

Vacker som en sommardag!

Jaha, vad var det för roligt med det då?

Ja, men alltså, den 8 oktober 2012, alltså fyra år, sånär som på ca två veckor, senare, så är jag alltså volvoägare igen. Den här gången till turbotaxin V40 årsgång 1999. Times are changing.

Come on, lite kul var det? Näääästan prick fyra år senare liksom? Anyone? Bara lite kul?

Äh.

Jag tyckte iaf att det var kul.

Säg mig vad du tänker om detta

