En knepig kväll ur hälsosynpunkt

Idag har jag mått.. underligt. Inte dåligt, men helt klart inte bra. Lite lätt illamående och yr – de två kan ju lätt gå hand i hand med varandra, och så lite ”tung” i huvudet. Tanken var att jag skulle gå ut tidigt med Lillebror, det gjorde jag, och sedan gå och lägga mig tidigt, det gjorde jag inte. Jag blir alltid pigg efter att ha varit ute på kvällen, oavsett om jag går ut vid 19-tiden eller 23-tiden. Hopplöst att somna direkt efteråt.. Jag gruvar mig redan för hur det kommer bli när man börjar jobba, hur ska jag lyckas somna i tid?

Nu hamnade jag lite vid sidan av, jag skulle väl mest bara konstatera att jag mår konstigt. Och ja.. nu är det konstaterat och klart. Dags att skynda sig i säng, imorn ska jag nämligen kliva upp tidigt.

Säg mig vad du tänker om detta

