Dags att köpa schampo igen.

Det känns helt sjukt att jag knappt köpt schampo på hela det här året. Och när jag väl köpt så har jag köpt hästschampo. Är fortfarande helnöjd (även om dagens hårstatus mer påminner om risbuske än lent och fint) med hästschampo till mig själv, och det gör ju inte saken sämre att jag köpt MAX tre flaskor under hela det här året. Säg att jag köper en till nu som räcker året ut, då är det alltså fyra flaskor á 35 kronor på ett helt år. Är inte det rätt grymt?

Jag tycker det iaf. Jag är pro-hästschampo kan man säga! Spartips! ;)

(Då känns det ju också lite extra försvarbart när man vill lägga lite extra pengar på balsam istället… Det jämnar ut sig, så han som sket på bordet).

Säg mig vad du tänker om detta

