Det stör mig att ingen bryr sig.

I helgen diskuterades framtiden för Vecka 6, och vi som står bakom den kom fram till att vi ger V6 en paus. Det känns väl spontant som att det kommer bli en livstidspaus, för ingen – verkligen INGEN verkar bry sig om huruvida det ska finnas kvar eller upphöra att existera. Och det känns förbannat jäkla surt. Ja, jag är bitter.

Jag vet inte vad jag/vi hade kunnat göra heller. Vi har varit noga med att alla teman ska komma ut på rätt dag i rätt ”tid”, vi har, enligt mig, haft bra och vettiga teman att skriva om och vi har sett till att synas och höras både på FB och Twitter, samt även (i perioder) varit aktiva ute i kommentarsfälten hos de som bloggat V6-inlägg tidigare. Jag vet inte vad annat man hade kunnat göra.

Den senaste tiden så är det dessutom mest bara JAG som ens skrivit inlägg på de teman som vi föreslagit.  Eller okej, det är kanske några fler. Men sett över tid så är det utan tvekan jag som varit den mest aktiva. Så jag kanske helt enkelt varit hemmablind. V6 kanske är en skitgrej som bara intresserat mig och ingen annan. Återigen, ja, jag är bitter.

Men det som stör mig mest är nog den totalt bristen på respons kring att V6 upphör. Inte en kommentar någonstans, inte ett enda ord. Då känns det ju ännu mer som att man varit ”hemmablind” och varit den enda som brytt sig. Och det känns ju inte så jävla kul…

Trist… jag tyckte verkligen att V6 var en bra grej…

Säg mig vad du tänker om detta

