Dagbok

Ett hett morgonresonemang

I come to you as one who has frusit hela, jag menar HELA natten.. Kall husvagn är inte att leka med! Fick dock bud från ägaren innan han försvann på jobb att det snart blir varmare. Och jo, det är varmare nu, men för den sakens skull inte varmt.

Och då resonerar jag så här.

Det sägs ju att det är kallt i norr och varmare söderut. Alla med mig so far? Och det sägs ju att det är hett i helvetet? Är det då logiskt att tänka sig att det är kallt i himlen?

Jag tänkte, nu när undergången närmar sig dag för dag (don’t get me started) så kan det ju vara bra att planera… Och eftersom jag då inte gillar att frysa, ska jag då sikta på att hamna i helvetet? Isf är det hög tid att jag börjar göra massa jävulskap.

Fast först ska jag sova en stund till.

Postat med WordPress för Android

Säg mig vad du tänker om detta

