Dagbok

Spår från förr

Det blev en intressant kväll, helt klart. Mamma och Lena hade massor med bilder från när de var små som vi har tittat på. Så söta var de! Hittade även en del bilder på mig och syrran, så det var ju hur kul som helst!

Det som jag tyckte var allra roligast var några brev som morfar skrivit till mormor någon gång under mitten på femtiotalet. Heeelt underbara! De handskrivna var lite svåra att tyda, de maskinskrivna var desto enklare. Men sån himla häftig känsla ändå, att det var lite drygt 60 år sedan de där breven skrevs.

Väldigt fascinerande måste jag erkänna.

Men som sagt. Många härliga bilder och dessutom goa skratt med fina familjen.

Lena och mamma i unga år
Jag har också varit liten en gång i tiden :)

Jag knäppte visst inte kort på nån bild med syrran, det får bli en annan gång. Eller så kanske jag snor en av henne, ifall hon hade knäppt nån sån bild, man vet aldrig.

Nu ska jag dock försöka sova. Trodde det skulle bli ytterligare en sen natt, men det kanske äntligen börjar gå åt rätt håll det här med att vända tillbaka dygnet. Vore gött isf.

Godnatt!

Säg mig vad du tänker om detta

