Brutalt trött

I shit you not, jag är så brutalt trött att det är ett mindre mirakel att jag fortfarande befinner mig i någorlunda upprätt position. Den här helgen har tagit på krafterna på fler än ett sätt.

Fotograferingen var en av spänningsfaktorerna. Den gick sådär, men jag är otroligt glad över att fått ha varit med och tränat. Har inte hunnit gå igenom bilderna så noga än (jag ÖNSKAR att jag orkade göra det ikväll men det är nog kört tyvärr), men intrycket hittills är väl ungefär att man kan tro att jag haft ett pågående epilepsianfall under hela ceremonin – bilderna är sååååå otroligt suddiga och ofokuserade. Ledsamt. Men några bilder verkar ha blivit skapliga iaf, så vi får väl se.

Jag har dock lovat Emma att jag inte ska lägga ut några bilder på internet innan hon fått godkänna dem, så det kan dröja lite innan de kommer ut i bloggen. Men den som väntar på ngt gott…!

Jag tror jag tänker sova nu.

Godnatt.

Säg mig vad du tänker om detta

