Jag kan inte föreställa mig

Den här filmen har jag ”roat” mig med ikväll.

.

Jag vet inte vem tipset kom ifrån. Jag minns att jag läste om den här filmen häromveckan på Twitter eller Facebook, och även om den kanske inte är den allra bästa filmen jag sett så tycker jag ändå att den är klart sevärd. Tanken bakom filmen är bra, och även om inte just den här historian är baserad på en verklig händelse eller person så är sanningen den att sånt här händer varje dag. V-A-R-J-E dag. Fruktansvärt, och jag lider med de personer som blir utsatt för något liknande.

Fruktansvärt.

Tydligen finns hela filmen att se på Youtube, så den som känner för det kan ju kolla på den där. Det finns säkert andra varianter med, men isf får ni lista ut det själva. Hela filmen finns annars att se här nedan.

2 thoughts on “Jag kan inte föreställa mig

    • Ja det var samma sak för mig. Visar väl om inte annat att man kan bli berörd även av filmer som inte är ”storfilmer”. Men det är en viktig film ändå.
      You are welcome!

Säg mig vad du tänker om detta

