Allmänt

Nu börjar det bli hög tid…

Julkort!

Jag har ju redan börjat klura på julklappar, eller ja, ”redan” är väl att ta i, vet ju att det finns de som är klara med sina julklappar redan innan sommaren är slut, men jag har kommit längre i tankeverksamheten än vad jag brukar ha gjort den här tidpunkten tidigare år. Så kan man säga.

Däremot ligger jag efter med julkorten. Jag brukar ju ha köpt in, skrivit klart, och gjort klart julkorten redan i oktober. Hahahaha besatt människa, jajjamen. Däremot skickar man dem ju inte förrän i december, men ändå. I år har jag knappt ens tänkt tanken när det handlar om julkort. Eller, jo det har jag gjort, men jag har inte kommit så mycket längre än så. Förrän ikväll. Nu kan jag inte sluta tänka på julkorten.

Ptja… Är man ett julkortsmonster så är man…!

Nu ska jag kolla på film. Hej på er.

Säg mig vad du tänker om detta

