Ni måste ju bara se (lyssna) på det här…!

Jag har tänkt lägga ut det här tidigare men jag har inte riktigt fått tummen ur. Men nu gör jag det, för ni MÅSTE lyssna på det här.

Den här tjejen sjöng på Emmas bröllop som jag besökte häromveckan. Jag brukar faktiskt vara ganska ”svårimponerad” när det gäller sjungande människor, och det kanske är en del missunnsamhet i det, jag vet inte, men går iaf inte in med inställningen att ”det här kommer bli skit”. Men oftast inte heller ”det här kommer bli grymt”.

Men den här tjejen…

Hon fick mig att tappa hakan. På riktigt. Något av det allra bästa jag hört av en lokal ung förmåga någonsin. Herre-min-gud. Jag ryser fortfarande när jag hör inspelningen. Det översta klippet, Amazing, är inspelat på bröllopet. Det andra klippet är från lucia i Selånger Kyrka för lite drygt ett år sedan, om jag fattade det rätt, men hon sjöng alltså samma låt (Ave Maria) även på bröllopet.

SÅ. HIMLA. VACKERT!
Jag dog lite inombords av nån slags tonsäkerhetseufori.

Säg mig vad du tänker om detta

