Vardagen

Duschad, fixad och ready to go.

Jag missbrukar läkarserier varje eftermiddag. Jag knarkar läkarserier. Jag kan inte låta bli! Först Greys på nian, sedan Private Practice på elvan, sedan Greys igen, fast nyare avsnitt, på femman. Tre bortkastade timmar bara sådär, eftersom det är avsnitt som jag redan sett. IQ Badboll, ungefär. Men det är bra serier. Och jag gör ju annat samtidigt också, skrotar omkring här hemma, gör mig och hund redo för helgen, städar, leker med datorn, osv osv. Jag sitter alltså inte i soffan och sträcktittar på tv varje dag i tre timmar.

Det är alltså mitt försvar. Jag sitter inte och sträcktittar, jag gör alltså annat samtidigt också.

Nu ska jag till exempel spela The Sims. Mina himla gottegris-simmar vill bara ha sex i jacuzzin hela tiden… Snuskhumrar.

Säg mig vad du tänker om detta

