Blogglivet

Jag har nämnt det förut…

Men jag får ju totalt psykbryt på kommentarsfunktionen på blogspot!

När jag väl VILL kommentera nåt så bråkar den bara med mig, jäkla skitgrejer. Och jo, det går om man försöker några gånger till, men det är fortfarande otroligt störande.

Fick en kommentar häromdagen som skrev att det fungerar bäst om man använder namn/hemsideadress istället för OpenID, så jag får väl försöka på det istället, men ändå… Irritationsgrej bara.

Säg mig vad du tänker om detta

