Borta bra men hemma b…

Nja, kunde inte riktigt avsluta den rubriken kände jag.

Jag har överlag haft en bra helg borta, även om det har varit OVANLIGT mycket upp och ner. Nu är jag iaf hemma igen och nu är det dags för ”vardagen” igen. DBT imorn och sedan arbetsträning på onsdag och torsdag. Ingen individualterapi på fredag dock, K var upptagen på annat den här veckan. LIIITE olägligt, det hade funnits en hel del att prata om, men samtidigt känns det lite intressant att ”hantera” det själv med. (Jeez, jag låter som första klassens psykfall. Må så vara).

Men jag kan ju säga så här. Solnedgången i fredags gick INTE av för hackor. Jäklar så vackert det var, jag skulle kunna bosätta mig där nere vid strandkanten… Bilder kommer!

Säg mig vad du tänker om detta

