Ett år senare

Idag är det precis ett år sedan Lillebror flyttade in här hos oss. Det är ett under att han överlevt. Det är ett under att JAG överlevt!

Nej, skämt åsido, faktum är att det har gått mycket mycket smidigare än vad jag någonsin hade kunnat trott. Han är ju en pärla den där lille fyrbeningen. Och han är rätt söt med. Faktiskt. Nu ligger han i soffan efter att ha smaskat i sig en del av ett grisöra, jag menar, nån belöning ska han ju ha för att ha stått ut med mig ett helt år… ;)

Så ja, grattis till mig och LB på ettårsdagen då, typ!

Säg mig vad du tänker om detta

