Vad gör du nu för tiden?

Varför hör du aldrig av dig? Det var alldeles för längesen vi sågs.

Jo det sägs ju som så. Men jag har inte direkt så mycket att blogga om. Skulle jag blogga om förra helgen så skulle det mer bli ”mitt livs novell” än ett blogginlägg, men för de som hängde med på twitter så kan jag uppdatera med att pappa mår bra och troligtvis ska opereras veckan som kommer. En operation som, såvitt jag hört, är en ren rutinoperation. Inga konstigheter med andra ord, även om det väl kanske inte är världens tryggasye känsla att ens pappa ska opereras. Men huvudsaken det går bra, jag har en bra känsla.

Igår var vi på Biteline och kollade på Modo – Timrå. Det var nog första gången jag var där som jag varken åt pizza eller tacobuffe, tog en hamburgare. Gott var det iaf! Dessutom, än viktigare, så slutade ju matchen med Modoseger så det var himla gött!

Idag har inte så mycket hänt heller. Slö förmiddag i blåsten, en sväng till Birsta och pizza i Timrå, och nu soffhäng framför tv:n, Leksand-Malmö.

Meningslöst blogginlägg kanske? Det bjuder jag på.

Postat med WordPress för Android

Säg mig vad du tänker om detta

