Allmänt

Julklappsfunderingar

Jag fortsätter att fundera på det här med julklappar. Idag har jag varit ute en sväng i julklappsärenden men det gick inte riktigt som jag ville. Nytt försök till veckan, och innan dess lite efterforskningar, så ska det nog gå att lösa.

I år har jag planerat att köpa julklappar till cirkus åtta personer. Sju av dessa känns skapligt enkla faktiskt, till och med pappa känns hyfsat bra, men denne sista person… Hopplöst! Jag har verkligen ingen som helst aning om vad som ska klappas i det fallet. Suck pust stön.

Men förutom det så är det bra. Ser fram emot att få börja slå in paket snart.

Tack för idag, slut för idag.

Postat med WordPress för Android

Säg mig vad du tänker om detta

