Bloggutmaningar och nöjen

Fototriss del 200: Detaljer

Här kommer mitt trissinlägg på temat Detaljer! Jag vet inte hur detaljerat det är, egentligen, men det får duga ändå. Jag kör lite djurtema. Bilderna är klickbara!

Fluga på blomma

And

Insekt

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är det alltså även den här veckan tävling hos Fototriss, och som vanligt så kan man vinna gryyymma priser hos http://coolstuff.se.

Andra trissares bidrag hittar du via bannern nedan.

Fototriss banner

14 thoughts on “Fototriss del 200: Detaljer

  1. Svårt om man vill ha med vissa bilder och jag är ju så att jag tar helst med mina senaste bilder. Arkivbilder kan va bra, men som sagt .. Du har hur bra bilder som till ditt bidrag… delaljrikt :)

    1. Jo jag vill nog också helst ha med nya bilder, men den här gången tröt inspirationen tyvärr, så då fick det bli till att backa bakåt i tiden.. Men det dög ju det med. Tack så mycket :)

Säg mig vad du tänker om detta

