Dagbok

Det skulle ha varit en film här…

… Men vi har vissa tekniska problem med överföringen från mammas mobil till mig… ;)

Nej men skämt åsido, jag har ridit idag! Och guuuuud så roligt det var! Jag är fortfarande helt lyrisk! Som jag berättade igår så hade jag blivit tilldelad Valle (Valentino), en stor brun vallack som dessutom var riktigt mysig att pyssla med i stallet. Största problemet med stora hästar (jag gillar stora hästar) är att jag nuförtiden knappt kan lyfta benet högt nog för att få in foten i stigbygeln vid uppsittningen, ens med pall. Fast jo, jag nådde upp, och jo, jag kom upp (tack och lov).

Lektionen gick riktigt riktigt bra. Valle var skittrevlig att rida, jag tycker nog vi hade ett rätt fint samarbete där faktiskt. Sedan att jag har sits som en kratta kan ju inte han rå för, men han gick faktiskt riktigt trevligt hela lektionen. Gilla! Dessutom är det rätt lyxigt att rida lektion när det bara är fem elever…! Awesome!

Nu är ju bara problemet att jag vill rida meeeer!

Anyway. Det kommer nog att dyka upp en film eller två längre fram, men som sagt så har det varit vissa tekniska problem med filöverföringen. Det blir när det blir helt enkelt!

Säg mig vad du tänker om detta

