Ett rim kvar

Jag har så sjukt ont i magen idag så ni anar inte. Har legat ihopkurad i fosterläge större delen av dagen, i övrigt har dagens största prestation (hittills) har varit att gå ut med Lillebror.

Jag har även suttit och fixat lite med mina julklappsrim. Jag har i princip bara ett kvar. Jag bad om tips igår, men faktum är att tipset jag fick var såååå otroligt dåligt och långsökt. Totalt oanvändbart. Men det är ju ingen panik än, jag har fortfarande tid på mig att klura ut något. Det blir nog bra.

Det var rätt så dålig tajming att magknipen är här och härjar idag. Jag hade ju liksom en hel del grejer att göra… Från och med imorn ska jag vara hus- och djurvakt åt Maggan, så jag hade tänkt städa och fixa här hemma innan dess (ja, jag är ute i sista minuten). Dessutom hade jag tänkt baka saffransbröd. Och slå in julklappar. Och ”designa” rim-korten.

Nåja. Jag ska återgå till fosterläge en stund till, sedan ska jag … ja, jag vet inte. Jag får se, beroende på hur vänligt sinnad magen är. Wish me luck!

Rimkort

3 thoughts on “Ett rim kvar

Säg mig vad du tänker om detta

