Åsikter

Vad säger man?

För inte så längesedan så fick jag frågan om jag ville dela med mig av någon av mina bilder till en blogg. Jag skickade in den, fick svar om att den var ju fin, den kommer upp ”framöver”. Det gjorde den inte.

Jag börjar se ett mönster…

Jag vet inte om det handlar om att den glömdes bort eller att den helt enkelt inte dög (eller passade in), men jag vill ju tro att om h*n ångrade sig om att använda bilden så skulle h*n ha sagt till. Har inte hört ngt dock. Får väl vänta och se, men det känns ju inte direkt inspirerande att bidra fler ggr då…

Mvh hon som vill ha koll på allt.

Nej men skämt åsido, det spelar egentligen ingen roll. Det är mest bara principen. Dög det eller dög det inte, ska den användas eller inte, och isf när? Jag vill bara veta. Men samtidigt är jag för feg för att fråga. Jag vill inte vara en sån där ”Använd mina grejer för de är grymma!”, som kräver att få ta plats, eller hur man ska beskriva det. Jag vill samtidigt inte höra att mitt alster dissades för att det var dåligt, samtidigt som jag ju ändå.vill veta. Kluvet.

Aja, nu ska jag återgå till att göra ingenting. Har skrämmande tråkigt just nu, så jag uppdaterar Twitter och Facebook nästan tvångsmässigt. Underhåll mig!

Kram på er.

Postat med WordPress för Android

Säg mig vad du tänker om detta

