Dagbok

God jul!

Kära vänner.

Jag tittar förbi bloggen för att önska er alla en god jul! Jag hoppas ni har det bra och att ni får en fin julhelg.

Som ni märker så har jag tagit mer eller mindre bloggledigt. Det beror framförallt på att jag knappt sett en dator på vad som känns som en mindre evighet. Som bekant så är jag husvakt nu och även.om laptopen är med så har jag ju inget Internet. Jag orkar inte blogga nåt vettigt från mobilen, det tar tid och det… Äh jag vet inte, det är opraktiskt och det roliga försvinner. Men det kommer tillbaka, det  är jag övertygad om. Bara jag kommer till datorn i lugn och ro så…!

Jag har lite bilder på lager med, på Lillebror och Humla och ett föl och… Öh, säkert nåt mer med. Men främst det jag nyss nämnde. Kollade igenom dem häromdagen, men hade inte riktigt tid att lägga upp ngt. Som sagt, det kommer när jag sitter vid datorn i lugn och ro.

Julafton kommer att spenderas hos en god vän, jag har tagit med mig hundarna och åkt en bit bit norröver. Här blir det lugnt och stillsamt,passar mig finemang.

Men ja… Det var väl ungefär allt jag hade att komma med just nu, så GOD JUL till er alla!

Postat med WordPress för Android

2 thoughts on “God jul!

  1. God fortsättning! Ser fram emot lite bilder och funderar själv på om jag ska gräva fram lite bilder till vissmålenhemsidan blir väl mest hästar att minnas men det förtjänar odm väl!?

Säg mig vad du tänker om detta

