Fototävling, tema Kärlek

Via Fototriss på Facebook så blev jag tipsad om en fototävling, en till synes ”enkel” sådan. Det är bloggen Foto i fokus som arrangerar tävlingen, och priset är en stor reflexskärm, ”5 i 1”. Jag tänkte, det skadar ju inte att vara med eftersom jag direkt när jag såg tävlingen visste vilken bild jag skulle bidra med.

Kärlek

 

Bilden är tagen bara någon minut innan de ska gå in i kyrkan och gifta sig. Bilden kanske inte är den mest fototekniskt perfekta, men jag älskar känslan jag får av den här bilden. Ett vackert par, kärlek, lugn.

Jag kan inte komma på mycket som säger Kärlek mer.

2 thoughts on “Fototävling, tema Kärlek

Säg mig vad du tänker om detta

