Djuren i mitt liv

Soldyrkaren

Något som man inte varit allt för bortskämd med den här vintern är sol. Faktum är att sedan snön kom så kan man nog räkna de riktigt soliga dagarna på en hand. Annars har det mest varit grått och mulet med några enstaka sprickor i molntäcket (nu låter jag som en väderrapportör, må så vara). Igår glimtade dock solen till, och lyste sådär trevligt in i mitt vardagsrum. Närmare bestämt, på katternas klösmöbel. Och där uppe låg min lilla Fegis och gottade sig i värmen.

Jag passade på att ta några bilder, men så fort jag kom någorlunda nära med kameran så började han mest åma sig och kräla omkring, så det blev inte så avancerade bilder. Men två kan jag bjuda på iaf.

Play dead, I told him. And so he did. ^^(Okej nej, han gjorde det inte på kommando. Men bilden blev småkul)
Play dead, I told him. And so he did. ^^
(Okej nej, han gjorde det inte på kommando. Men bilden blev småkul)
Chefen, aka Fegis, min lilla mongokisse... :)
Chefen, aka Fegis, min lilla mongokisse… :)
One thought on “Soldyrkaren

Säg mig vad du tänker om detta

