Dagbok

Trötter

Det har blivit dåligt med sömn inatt. Hela den här veckan, faktiskt. Det har varit mycket tankar, och mycket hosta. Jag vet inte vad som påverkat sömnen mest, men jag tror att det har varit ett ”gott samarbete”.

Nu ska jag snart bege mig iväg till affektiva för första gången i år. Vi kommer börja trappa ner på mötena framöver skulle jag tro, om 6-8 veckor är jag klar med DBT:n och efter det kommer nog det individuella minskas också. Jag är ändå rätt lugn, för som det är nu så är jag inte rädd att de ska ”släppa” mig vind för våg om jag fortfarande känner att jag behöver ha kontakt. Men visst, man vet aldrig.

Till idag skulle jag iaf ha funderat ut vad jag tycker är viktigt att arbeta vidare med i framtiden? Vet jag det? Nej. Är det ett problem? Ja. Alltså har jag något att jobba med: att ta reda på vad JAG tycker, och vad JAG vill, och hur JAG känner kring saker och ting. Inte alltid utgå från vad andra tycker och anser vara bäst. Fast det känns ändå galet avlägset.

Nåja.

Off we go. Snart.

Säg mig vad du tänker om detta

