Jag raggar röster

Jag kan inte låta bli. Det var ju nämligen så att jag var med i en tävling för en tid sedan, där man kan vinna en (?) reflexskärm. Nu är det bestämt så att alla som var med i tävlingen blev finalister, och nu är det upp till läsarna att rösta på sin favorit.

Så.

Jag brukar inte be er om mycket.

Men om ni är världens sötaste så kan ni väl gå på PÅ DENNA ADRESS och rösta på mitt bidrag?

Ni röstar genom att skriva mitt bidragsnummer: 1, och ange ert namn, i en kommentar till tävlingsinlägget. Anonyma röster räknas inte, så fyll i namn! Man kan rösta fram till 17/1, så sätt igång!

One thought on “Jag raggar röster

Säg mig vad du tänker om detta

