Fototriss del 204: Så här ser det ut där jag är

Den här vintern kommer troligtvis minnas som den vintern då mitt snöhat föddes. Men trots det så tycker jag fortfarande att snö kan vara otroligt vacker, speciellt när det är kallt och snön ”gnistrar”.

Den här veckan är temat ”Så här ser det ut där jag är”, så idag gick jag ut och dokumenterade kall, gnistrande snö.

Jag hittade en pinne som stack upp ur snön.

Jag hittade en pinne som stack upp ur snön.

Egentligen ganska rörig bild, men jag gillar frosttäckta grenar så here it is!

Egentligen ganska rörig bild, men jag gillar frosttäckta grenar så here it is!

En växt som troligtvis fryser lite lätt...!

En växt som troligtvis fryser lite lätt…!

.

Det var mina tre bidrag det. Om du vill se mer om hur folk har det där ute i kylan, eller vart de nu befinner sig, så kan du ju kika in andra bidrag hos Fototriss genom att klicka på länken nedan.

Fototriss banner

12 thoughts on “Fototriss del 204: Så här ser det ut där jag är

  1. Tack för kommentaren. Jag gillar snöbilder. Och speciellt när det glittrar och det gör det på dina bilder! Sista bilden på blomman är superfin.

Säg mig vad du tänker om detta

