Jag drömmer om en kamera…

Jag kan inte släppa tanken på en ny kamera. Idag har jag försökt ringa runt till olika ställen för att försöka få tag på ngn som kan rengöra min kamera, men än så länge har jag gått bet. Fotoaffärn har jag inte fått tag på, men det är väl ungefär de sista jag kan komma att tänka på, annars vet jag inte…

Jag blir bara mer och mer less på den där satans lilla pricken som blir på alla bilder. Visst, det är långt ifrån alla bilder som det faktiskt syns på, beroende på bakgrunden, men ibland kanske man vill ha en ”ren” bakgrund utan att måsta redigera bort den där jäkla pricken.

Suuuuuuck.

Så, vem vill sponsra mig med typ 10 000 till en ny kamera?

And also: Glöm inte att rösta på bidrag nummer ett HÄR!

Kapten försöker med hypnos och hot om vassa klor få er att rösta på mig. Och att köpa en kamera till mig.Dutti kisse <3

Kapten försöker med hypnos och hot om vassa klor få er att rösta på mig.
Och att köpa en kamera till mig.
Dutti kisse <3

2 thoughts on “Jag drömmer om en kamera…

  1. Hej! Har du testat fälla upp spegeln och blåsa rent med en blåsborste?

    På systemkameror brukar det kunna komma in damm – och då går det att fälla upp spegeln och blåsa rent med en blåsbälg. En sån här är bra att blåsa rent med: http://www.kjell.com/sortiment/ljud-bild/foto-video/fototillbehor/ovriga-tillbehor/blasbalg-for-rengoring-p58347

    Du kanske redan visste att det går att göra så, men annars så är det ett rätt bra knep att testa för att fåbort sånna där prickar. Om det ärnåt annat än damm vet jag dock inte riktigt hur man ska gå till väga.

    mvh

Säg mig vad du tänker om detta

