Fototriss del 205: Vad ligger dig varmt om hjärtat?

Time to fototrissa igen! Veckans tema är frågan ”Vad ligger dig varmt om hjärtat?”, och det är inte alltid helt lätt att fånga på bild. Det finns vissa personer som jag gladeligen skulle ha med i det här inlägget, men det skulle vara omöjligt att begränsa sig till tre. Så därför tar jag den triss av hjärtegull som finns här hemma i lägenheten!

Chefen

Chefen

Kapten

Kapten

Lillebror

Lillebror

Ligger mig varmt om hjärtat ♥

Den här veckan är det även tävling hos Fototriss, och tävlingsuppdraget är då att länka till valfritt resmål i Vings utbud, för att ha chansen att vinna resecheck. Så, varför inte? Att välja resmål var dessutom galet enkelt: http://www.ving.se/usa. Drömresemålet, helt klart. Att säga exakt vart i USA vore desto svårare, det finns så otroligt mycket att se…!

Vill du se vad andra har trissat så klickar du givetvis på bannern här nedanför.

Fototriss banner

62 thoughts on “Fototriss del 205: Vad ligger dig varmt om hjärtat?

  1. Sån kul snönos :) Så där såg mina fyrbenta vänner ut sedan vi gick en promenad på isen idag. Man kan förstå att dina djur är lätt att gilla ;) Trevliga bilder!

  2. Underbara bilder på dina fina familjemedlemmar! Heter de Chefen, Kapten och Lillebror eller är det deras position i hemmet? Den översta bilden blir min favorit…gillar ljuset i den…fast snö på nosen passerar inte omärkt förbi…supersött! Och svartis i mitten är supervacker! :O)

    Ha en skön söndag!

    • Tack! Ja de heter faktiskt så, fast det stämmer nog ganska bra på deras ”positioner” med. Vet inte riktigt vem av katterna som är number one, men Lillebror är helt klart lillebror… :)

  3. Kan inte bli annat än varm i hjärtat då jag ser en del av din härliga familj ! Fyndiga namn men är de rättvisa ;-) Gillar Lillebror mest !

    • Hehe ja det är faktiskt ganska rättvisa namn :) Lillebror heter egentligen Tuff-Tuff om jag fattat det rätt, men han är mer en Lillebror än en tuffe :)

  4. Söndag är en skön dag på många sätt, då får man också börja kolla bloggarnas nya Fototrissbilder! Blir säkert många bilder av barn, djur och makar/makor tror jag – men härligt är det ju med kärlek och känslor.
    Dina bilder är fina!

Säg mig vad du tänker om detta

