Tv-serienörden

Den här dagen har varit rena rama berg-och-dalbanan, så därför har jag ägnat större delen av den åt att plöja igenom avsnitt efter avsnitt av Criminal Minds. Hade några av den senaste säsongen som var osedda.

Det är ju sjukt hur berörd man kan bli av en karaktär i en tv-serie, och vad den har för ”livsöden”. Nu ska jag inte spoila nåt här, ifall det mot förmodan är någon som är lika förtjust i CM som jag är, men herregud vilket avsnitt. Inte okej! Jag hade hoppats att det skulle gå i en annan riktning, men aja.

Inledningscitatet för avsnittet gick inte av för hackor iaf.

Taoism

 

Kände att jag blev sådär tonårigt barnsligt inspirerad att jag gjorde en text-bild-text-grej av det hela. Fotot tog jag i somras. I like it!

6 thoughts on “Tv-serienörden

  1. Ibland är de skönt och spola ur huvudet med lite serier. Följde Gregs atonomi slaviskt ett tag men så började jag jobba kväll och åkte buss mitt under avsnitten… Men nog kan man bli riktigt fest vi olika karaktärer…

    • Jag är nästan ”besatt” av Greys, har följt den sedan den började. Följer det inte när det sänds på tv dock, har inte energi till att följa serier på tv pga all sketen reklam. Fördelen med att se via webben är att man kan se när man har tid och lust själv :)

      • Håller åxå på att få nått fel på reklamen. Har inte brytt mig förut men nu retar jag mig bara mer och mer…. Men jag är dålig att se på program via webben iaf. Kan bero på att jag bara har en stationär dator och då kan jag inte sitta i favvohörnet av soffan och sticka samtidigt :D

        • Känner igen problemet! Har en stationär jag också, så visst blir det lite tråkigt att sitta här och titta på tv-serie, men det trumfar reklamen för min del :)

Säg mig vad du tänker om detta

