Bloggutmaningar och nöjen

Fototriss del 205: Sött

Jag hade först tänkt ”bryta mot reglerna” den här veckan genom att använda tre söta bilder som jag själv inte fotat, men som jag däremot är med på. Men jag fick lite samvetskval där, så därför skippade jag den idén. Istället får sötaste systerdottern Evelin vara motivet för veckans tema!

Sött.

Söta Evelin!
Söta Evelin!
Söta Evelin!
Söta Evelin!
Söta Evelin! (Och mamma Emma)
Söta Evelin!
(Och mamma Emma som ser måttligt road ut!)

Helt klart den charmigaste och sötaste ongen jag stiftat bekantskap med. :)

Fler trissar på veckans tema Sött får ni om ni klickar på bannern nedan, som vanligt! Tjingeling.

Fototriss banner

38 thoughts on “Fototriss del 205: Sött

  1. Jätte söta bilder :) Jo det är en del socker i våra saker vi stoppar i oss ;) Mina bilder kommer från en monter som sitter på Alnö vårdcentral.

    1. Tack så mycket :)
      Ja det är ju verkligen det! Det blir så tydligt när man jämför på det där viset. Även skrämmande för mig som är ”colaberoende” ;)

  2. 3 GODE billeder hvor man sidder og smiler til hvert billede. Det var et godt valg du gjorde men børn er jo meget taknemmlige at fotografere synes jeg, især i den alder … Flot flot fototriss!! :)

Säg mig vad du tänker om detta

