Photoshoot · Sportsligt · Teknik

Ge mig sommar nu!

Jag satt och tittade på bilderna från förra helgens Sundsvall Raceway Wintergames och började tänka på drifting. Lite skilda saker kanske, fast just i mitt fall är kopplingen inte allt för avlägsen – motorsport=fotografering. Det var skitkul att vara i Sättna och fota skotrar förra helgen, precis som jag blev helt såld efter att ha varit på Mittsverigebanan och fotat drifting i somras.

Så missförstå mig rätt. Jag har ingenting emot vintern som sådan (så länge jag slipper skotta massa skit-snö, och så länge det inte är typ -30 grader kallt), men på sommaren så är det ju för tusan Onsdagsbus en gång i veckan vilket bjuder in till massvis med fototillfällen!

Men tills dess så får jag titta tillbaka på bilderna från i somras. Inte fy skam det heller.

På tal om fotografering förresten. Om två veckor så kommer det en portugisisk GP-ryttare hit till stan och ska ha träningar på Älva Gård, Marc André Wery, och Maggan frågade mig igår om jag var sugen att komma dit och fota lite under helgen. Givetvis sa jag. Ännu roligare blev det ju när jag fick veta att Maggan ska rida själv med, på finaste Tineke som ska bo i Bergeforsen i någon månad framöver. Jättekul! Den helgen ser jag fram emot :)

Säg mig vad du tänker om detta

