Fototriss del 207: Par

Dags för Fototriss igen. Veckans tema är Par, och jag har rotat lite i arkivet och kommit fram till nedanstående triss. Nu känner jag mig dock lite enformig, för veckans ”modell” är samma som fick vara med senast när temat var Sött, nämligen min lilla systerdotter. Men, den här gången är hon inte ensam, för den här gången har hon sällskap av en nalle, och de bildar på så sätt ett ljuvligt sött par.

Evelin, maj 2012

Evelin, maj 2012

Evelin, maj 2012

Evelin, maj 2012

Evelin, september 2012

Evelin, september 2012

Good shit!

Så, det är hur jag väljer att tolka par den här veckan. Förutom att det är vanligt Fototrissande, så är det även tävling, och det är fantastiska Coolstuff som står för priserna: http://www.coolstuff.se/tag/Alla-hjartans-dag-present , nåt för Alla Hjärtans Dag kanske kan passa?

Vill ni se andra trissar på temat par så besöker ni givetvis Fototriss via bannern nedan.

Fototriss banner

18 thoughts on “Fototriss del 207: Par

    • Tack! :)
      Jo det blir ju oftast att man fotar ”saker” som man gillar, så är det ju inte konstigt att familjen figurerar ofta på ens bilder :)

Säg mig vad du tänker om detta

