Tyvärr, no luck

Jag såg precis att någon har hittat till min blogg genom att skriva ”motargument ‘fått för lite kuk’ ” som sökfras. Det var ju synd, för den som sökte menar jag, för den personen har helt klart kommit fel. Jag har inga motargument till det. Tvärt om, jag är fast övertygad om att man kan bli totalt jäkla tjur-vrång om man inte får ligga. Eller, så här: Om man VILL ligga men inte får. Det leder till frustration, som kan leda till att man blir sur och gnällig.

Jag säger inte att det är så för alla, och jag säger inte att alla som är sura och gnälliga  är det för att de inte får ligga tillräckligt.

Men jag säger att jag känner person(er) som tjurar ihop om den/de inte får ligga regelbundet, och jag ser inte att det är något konstigt med det.

One thought on “Tyvärr, no luck

Säg mig vad du tänker om detta

