Ni vet, ”Det luktar blöt hund”?

Det betyder ju att något luktar illa, eller hur? Jag kan i så fall bara stämma in i kören, för här luktar det minsann blöt hund. Var ute med Lillebror i toksnöandet, så enligt alla konstens regler så blev han ju såklart full i snö. Snö som kommer in i värmen smälter och blir vatten – and then we have a blöt hund.

Jag är seg idag. Vet inte riktigt varför, jag har sovit rätt hyfsat inatt med undantag för 30-40 minuters vakentid där vid 4-snåret, men sedan somnade jag om igen och sov till 9. Rätt många timmars sömn med andra ord. Igår gjorde jag inte mycket avancerat, jag tog mig en slappkväll och spenderade den i soffan framför tv:n, det blev Disneymaraton. Lagom avancerat. Hade väl iofs någon paus där också när jag uppdaterade Vissmålens hemsida, måste erkänna att jag är ruggigt nöjd med hur den blev nu i slutändan.  Jag TROR iaf att det är slutändan, jag har idag skickat en förfrågan till ordföranden om huruvida de är nöjda med den eller om de vill förändra, så vi får väl se. Men jag är nöjd och stolt över mitt arbete iaf, det ni! Den meningen hör ni mig inte säga ofta… ;) Nej men skämt åsido, det är en skön känsla.

Lämnade förresten iväg bilen igårkväll med, så ni ska förhoppningsvis ”tvåorna släckas”. Good shit, fast jag gillar ändå inte att vara billös. Jag har inga som helst planer på att jag ska iväg någonstans, men den där känslan av att inte kunna om jag skulle vilja stör mig ändå.

Det känns lite som att det kommer bli en fortsatt seg dag. Jag har inga som helst planer, så det kan säkert bli en och annan film eller så. Och lite spelande på mobilen förstås. Herregud så många beroendeframkallande skitspel det finns…!

Säg mig vad du tänker om detta

