Bleka bilder?

Ifall ni inte redan lagt märke till det; de bilder som finns i bloggen ser ut att vara bleka, matta och färglösa. Det är alltså en ”funktion” i det aktuella wordpress-temat som har den (enligt mig) negativa effekten. Dock gillar jag temat i övrigt, så tills jag hittar nåt bättre så får detta vara kvar. Om man däremot håller muspekaren över bilden så får den sina ordinarie färger igen. (I mobilen är det dock inget problem, åtminstone inte för mig. Där är allt som det ska! Good shit)

Så, nu tänkte jag att ni ska få lite mer konståkningsbilder. Imorn kommer bandybilder!

 

 

Säg mig vad du tänker om detta

